Wat en waar kan ik Notities & taken maken? 

Binnen Zolive kunnen op verschillende plekken notities en taken gemaakt worden. 
Dit kan bij:

  • Offerten
  • Facturen
  • Werkbonnen
  • Workflows
  • Relaties
  • Planning
In al deze gevallen kan een actie gekoppeld worden. 
Dit kan in de vorm van een taak zijn of een afspraak met een klant. 
Het kan soms voorkomen dat de button niet zichtbaar is dit kan komen door:
  • De werkbon heeft de fase 'Voltooid', 'Afgewezen', 'Afgehandeld'.
  • De notitie is afkomstig vanuit een offerte en wordt getoond bij de werkbon.

Afspraak bevestigen

Wanneer het gaat om een afspraak met een klant is het wenselijk dat de klant op de hoogte gebracht wordt van de gemaakte afspraak. 

  1. Om afspraak bevestigingen te sturen is het wenselijk om eerst een e-mail sjabloon in te stellen.
    Zie deze FAQ kies daarbij om een sjabloon te maken dat beschikbaar is voor "Afspraak bevestiging"

  2. Bij een notitie of taak met een afspraak met een klant, vul alle noodzakelijk gegevens in en voor het opslaan markeert de optie "Afspraak bevestigen". 
  3. Klik vervolgens op opslaan.
  4. Nu komt een scherm voor het versturen van de bevestiging.
    Hier kunnen de gegevens gecontroleerd worden en een gewenste sjabloon uitgekozen worden. 
  5. Klik op verzenden om de bevestiging te versturen.